Veel gestelde vragen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Bij bestellingen van losse stof, vouwgordijnsystemen met koordsysteem en accessoires:
Wij proberen uw bestelling altijd zo snel mogelijk na betaling te versturen. Als u op werkdagen voor 13:00 uur bestelt en betaalt, betekent dat u het product binnen 1 werkdag in huis hebt (in Nederland).
Bij bestellingen van maatwerk (gemaakte gordijnen, vitrages en vouwgordijnen):
In het geval van maatwerk zal de levertijd iets langer zijn, maar zal nog een zeer snelle levering van uiterlijk 15 werkdagen hebben.
Bij bestellingen van vouwgordijnsystemen met kettingsysteem:
De levering van vouwgordijnsystemen met kettingsysteem bedraagt ongeveer een week. Deze worden gratis op maat gemaakt.
Wat kan ik van de gordijnen verwachten?
De gordijnen van voordeelgordijnen zullen worden geleverd volgens de door u ingevulde gegevens in de gordijncalculator. Controleer dus extra voordat u een bestelling plaatst.
Al onze stoffen zullen worden geleverd conform de afbeelding van het product en de door u aangevraagde staal. Het is mogelijk dat er een miniem kleurverschil is tussen een opgestuurd kleurstaal en de bestelde gordijnstof doormiddel van een ander verfbad.
Onze maatwerk gordijnen worden bij u afgeleverd zodat u ze meteen kunt ophangen. Volledig afgewerkt met verstelbare haakjes, plooiband en afgewerkte zij- en onderzoom.
Hoe vind de levering plaats?
Onze pakketten worden verstuurd via PostNL, u kunt uw bestelling volgen via Track & Trace. Mocht u niet thuis zijn tijdens de bezorging dan wordt het pakket bij de buren afgeleverd of het pakket wordt de volgende dag opnieuw bij u aangeboden. In beide gevallen krijgt u hiervan een melding in de brievenbus. Tevens is dit online te zien bij Track & Trace.
Wat moet ik doen als er een klacht is?
Het kan natuurlijk altijd voor komen dat er fouten gemaakt worden in uw bestelling of dat er fouten in de stof zitten. Dit is heel vervelend, maar helaas nooit helemaal te voorkomen. Wij doen onze uiterste best om alle klachten zo spoedig mogelijk op te lossen.
-Licht ons zo spoedig mogelijk in over de klacht (uiterlijk 2 maanden na het ontvangen van de gordijnstof).
-Pas na overleg met voordeelgordijnen kunt u de producten terugsturen en zullen wij, mits de klacht gegrond is, de verzendkosten vergoeden.
-Wij zullen altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden.
-Wij zullen zo snel mogelijk reageren (binnen 48 uur).
Mocht het voorkomen dat u tijdens het bestellen een fout heeft gemaakt, dan kunt u met ons contact opnemen en zullen wij een offerte opstellen voor het herstellen van het maatwerk.