Translation missing: nl.general.accessibility.skip_to_content
  • U krijgt een tracking nummer van onze vervoerders, dit kan van Post NL zijn of van NE distri.
    Mocht u na de afgegeven levertijd geen tracking mail hebben ontvangen? Neemt u dan contact op met onze klantenservice via info@voordeelgordijnen.nl
    Voor een snelle afhandeling, vermeld altijd uw order nummer

  • Wij maken gebruik van de volgende vervoerders;

    Post NL klik hier

    Ne Distri Service klik hier

  • Bij Voordeelgordijnen.nl leveren wij onze orders gratis uit wanneer de Bestelwaarde boven de €95,- is.
    Bestellingen kleiner dan € 95,- rekenen wij €4,99 verzendkosten.

  • U kunt uw bestelling wanneer gewenst afhalen in onze showroom. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice: info@voordeelgordijnen.nl
    Vermeld hierbij altijd uw order nummer voor snelle afhandeling.

  • De vervoerder heeft u helaas niet thuis aangetroffen bij de bezorging. Het kan zijn dat het pakket bij uw buren is afgeleverd, of dat u het de volgende werkdag kunt afhalen. Via het Track & Trace-nummer kunt u precies zien waar uw pakket zich bevindt.

  • Bij Voordeelgordijnen.nl maken we gebruik van verschillende vervoerders. Zo kunnen we voor elk type bestelling de beste bezorg oplossing kiezen. Kleinere pakketten worden bijvoorbeeld bezorgd via PostNL, terwijl grote of kwetsbare producten met een gespecialiseerde transporteur NE Distri meegaan. Zo weet je zeker dat jouw bestelling veilig en op tijd wordt geleverd.

Mocht u onverhoopt vragen hebben, neem gerust contact op met onze klantenservice